زندگینامه وان دایزکشن جووووووووووووووووووووووووونم

اینم زندگینامشون !!

نایل هوران

نایل جیمز هوران (متولد شده در ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۹۳). او در مولینگار، کانتی وستمیت، ایرلند زندگی می کند. مادر وی مارا و پدرش بابی هوران نام دارند. او یک برادر بزرگتر به اسم گرگ دارد. وقتی پنج سالش بود پدر و مادرش از هم جدا شدند. او گیتار را در دوران خردسالی شروع کرد. او در یک مصاحبه گفت که بهترین هدیه کریسمس او گیتارش بوده‌است. هوران در هفتمین فصل از مسابقه‌های "اکس فکتور" شرکت کرد. هوران آشکار کرد که والدینش هنگام یک سفر متوجه خواندنش شدند. او می گوید "خاله ام گفت که فکر کرده صدا از رادیو بوده است. دقیقا همین برای مایکل بوبله (خواننده) و پدرش اتفاق افتاده است. او قهرمان من است و من خوشحالم که داستانی شبیه هم داریم." او طرفدار گروه های راک "دِ ایگلز، بون جووی و دِ اسکریپت" است. او در سال ۲۰۱۲ آشکار کرده که از پرنده ها وحشت دارد زیرا در کودکی توسط یک کبوتر مورد حمله قرار گرفته بود.

زین ملک

زین جواد ملک (متولد شده در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۹۳). او در وست لین، بردفورد، انگلستان زندگی می‌کند. او دارای مادر انگلیسی به اسم تریشیا و پدر پاکستانی به اسم یاسر ملک است. وی سه خواهر به اسم‌های دنیا، ولیحا و صفا دارد. ملک در هفتمین فصل از مسابقه‌های "اکس فکتور" شرکت کرد و برای داوران ترانه "بگذار به تو عشق بورزم" از ماریو را خواند. او با شرکت کننده ی اکس فکتور ربکا فرگوسن دوست بود که به علت تفاوت سنی شش ساله باعث جنجال بسیاری شد. رابطه ی آن ها بعد از چهار ماه با هم بودن به اتمام رسید. او بالا ده خالکوبی در بدن خود دارد.او در حال حاضر با پری ادواردز یکی از اعضای گروه دخترانه لیتل میکس، رابطه دارد. او مسلمان است .

لیام پین

لیام جیمز پین (متولد شده در ۲۹ آگست سال ۱۹۹۳). او در ولورهمپتون، میدلندز شمالی، انگلستان زندگی می‌کند. پدر او جف و مادرش کارن پین هستند. او دو خواهر بزرگتر از خود به اسم روت و نیکولا دارد. در چهار سالگی یکی از کلیه‌های او به دلیل زخمی و ناکارآمد شدن برداشته شد.اما در ماه آگست سال 2012 متوجه وجود کلیه دوم خود و سالم بودن آن شد. او زمانی که ۱۴ سالش بود در فصل پنجم "اکس فکتور" شرکت کرد اما توسط سایمون کاول، در مرحله "خانه ی داوران" از مسابقه حذف شد. سایمون کاول به او گفت که دوسال دیگر برگردد. در فصل هفتم این مسابقه، پین شانس خود را دوباره امتحان کرد و از تمامی داورهای مسابقه جواب مثبت گرفت. او جاستین تیمبرلیک را یکی از بزرگ ترین الگوهای خود می داند. پین درحال حاضر با دنیل پیزر رقصنده و مدل رابطه دارد.

هری استایلز

هری ادوارد استایلز (متولد شده در ۱ فوریه سال ۱۹۹۴). او در هولمز چیپل، چشیرو انگلستان زندگی می‌کند. مادر وی آن و پدرش دس استایلز نام دارند. او یک خواهر بزرگتر از خود به اسم جما دارد. وقتی هفت سالش بود مادر و پدرش از هم جدا شدند. اما چندی بعد مادر وی با رابین تویست ازدواج کرد. هری گفت "خیلی خوشحال" شد که تویست از مادرش خواستگاری کرد. از دوران کودکی به خوانندگی علاقه داشت. او رهبر گروه "اسکیمو سفید" بود. گروه آنها یکبار در یک مسابقه باندها شرکت کرد و برنده شد. استایلز در هفتمین فصل مسابقه‌های "اکس فکتور" شرکت کرد. هم چنین او به مدتی بسیار کوتاه با مجری تلویزیون کارولین فلک دوست بود که به علت تفاوت سنی پانزده سال باعث جنجال رسانه ای گسترده ای شد. او در حال حاضر با هم گروهی اش لویی تاملینسون در شمال لندن اقامت می‌کند.

لویی تاملینسون

لویی ویلیام تاملینسون (متولد شده در ۲۴ دسامبر سال 1991، با اسم لوییس تروی آستین). او در دنکاستر، جنوب یورکشایر، انگلستان زندگی می‌کند. مادر او جوانا پلستون و پدرش تروی آستین نام دارند. او 5 خواهر کوچک تر از خود به نام‌های جورجیا آستین(از سمت پدرش) شارلوت، فلیسیتی و دوقلوها دیسی و فیبی تاملینسون(از سمت مادرش) دارد. لوییس نام خانوادگی نا پدری خود مارک تاملینسون را برای خود انتخاب کرد. اما مادر وی و مارک تاملینسون در سال 2011 از هم جدا شدند. تاملینسون در هفتمین فصل مسابقه‌های "اکس فکتور" شرکت کرد. او بزرگترین عضو گروه است و به رابی ویلیامز، خواننده انگلیسی گروه تیک دَت به عنوان بزرگ ترین الگوی خود اشاره می کند. درحال حاضر او با دانش آموز دانشگاه منچستر، الِنور کالدر رابطه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد